onsdag den 16. februar 2011

Alt for lidt tid

Mine dage er alt for korte for tiden. Listen af ting jeg gerne vil strikke bare vokser og vokser. Mens jeg er på arbejde springer der nye ideer frem, og jeg vil bare i gang med det samme. Men arbejdet skal jo passes - man kan desværre ikke tegne og strikke på samme tid. Hold op hvor bruger man mange timer på det arbejde. Er jeg den eneste der slet ikke har tid nok?

På min liste står:
1. færdiggøre babytæppe til en baby der kommer liiige om lidt
2. Yellow Star Jacket - den er længe blevet forsømt
3. lektier til mit strikkekursus
4. noget med Drops Delight garnet - jeg har endnu ikke prøvet det, er spændt på hvad det kan
5. puder til sofaen - jeg tænker retstrik på meget tykke pinde
6. denne nederdel
7. få styr på opbevaring af mit garn - hvilket nok er det sværeste og mest tidskrævende punkt.

Jeg håber, at I har bedre tid til at nå jeres projekter. Eller måske er det bare altid sådan, at der ikke er nok timer i døgnet.

1 kommentar:

  1. Jeg har det ligesom dig!
    Sad så sent som i går og lavede et indlæg på min blog, der minder om dit :-)

    Finder nu også mig selv på job - med hovedet fuld af idéer og kreative tanker om garn, mønstre og modeller. Burde dog tænke i HTML, statistik og brugervenlighed :-)

    SvarSlet